اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  دولت

اختتاميه کلاسهاي داوري و مربيگري شناي موزون

مراسم اختتاميه دومين دوره کلاس هاي داوري و مربيگري شناي موزون ديروز در ساعت 18 در سالن اجتماعات دفتر امور مشترک فدراسيونهاي ورزشي تشکيل شد.

اختتاميه کلاسهاي داوري و مربيگري شناي موزون
به گزارش خبرنگار خبرگزاري فارس در اين مراسم وحيد حيدري رياست فدراسيون شنا، طاهره طاهريان معاون ورزش بانوان سازمان تربيت بدني و خانم سوفيا ساراوات مدرس مصري اين کلاس ها و کليه اعضا شرکت کننده حضور داشتند. طاهره طاهريان در اين مراسم گفت: مسئله شنا مردان وزنان به طور جدا ديده نمي شود و دين اسلام سفارش زيادي به ورزش شنا داشته اند. در تمام مراکز استانها استخر بانوان داريم و در بخش دانش آموزي و دانشگاهي بسيار فعال هستيم. انشاء الله بتوانيم اين رشته ورزشي را در فدراسيون ورزشي بانوان کشورها اسلامي به رشته هاي ديگر ورزشي بانوان اضافه کنيم. طاهر طاهريان در اين دوره کلاسها را فرصت خوبي براي شرکت در مسابقات 2005 دانستند .همچنين وحيد مرادي از سوفيا ساراوات براي حضور درخشان در ايران قدرداني کردندو اظهار داشتند: در دوره قبل که آيا در کشورمان مي توانيم اين رشته ورزشي را توسعه دهيم در هاله اي از ترديد و ابهام بودم اما با نتايج مثبتي که از کلاسهاي اين دوره ديده مي شد پي به اشتباه خودم بردم. در پايان اين مراسم مدرک داوري و مربيگري بين المللي در رشته شناي موزون (سينکرونايز) به قبول شدگان در آزمون عملي و علمي اهدا شد. خاطر نشان مي شود اين دوره از تاريخ دوشنبه 2 مهر بنا به پيشنهاد فدراسيون شناي کشورمان و موافقت فدراسيون بين المللي شنا توسط خانم سوفيا ساروات در تهران تشکيل شد.
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول